1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>
:

Proiecte si activitati educative

Hoinari în lumea cărţilor - martie 2018

Marți, 27 martie 2018, școala noastră a găzduit lunara întâlnire de proiect „Hoinari în lumea cărților”, la care au participat elevi de liceu și gimnaziu din Iași și din mediul rural.

Elevii și-au folosit imaginația și sensibilitatea pentru a scrie și a desena, într-o abordare transdisciplinară a unui roman. Au împărtășit impresii despre romanele grafice și au legat noi prietenii. Au primit cărți și au comunicat depășind granițele de vârstă, uniți fiind prin pasiunea pentru lectură.


 

100 de stejari pentru 100 de ani de Unire

Biblioteca Judeţeană „Gh. Asachi” și Romsilva, prin Direcția Silvică Iași, a marcat cei 100 de ani de la Unirea Basarabiei cu România, marți, 27 martie 2018, printr-o acțiune de plantare de stejari, la care au participat elevi și studenți din România și din Republica Moldova, aflați la studii în Iași. Unitățile de învățământ participante:

Ora 10.00 plantare stejari la Liceul Tehnologic „Petru Poni”;

Ora 10.30 plantare stejari la Colegiul Tehnic „Ioan C. Ștefănescu”;

Ora 11.00 plantare stejari la Colegiul Agricol și de Industrie Alimentară „Vasile Adamachi”;

Ora 11.30 plantare stejari la Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu”;

Ora 12.00 plantare stejari la Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi - Facultatea de Construcții de Mașini și Management Industrial.

Fiecare stejar plantat a fost împodobit cu tricolorul țării. La fiecare moment s-a vorbit despre actul Unirii care a avut loc la 27 martie 2018 și despre importanța plantării unui arbore cum e stejarul (poate depăși ușor vârsta de 100 ani). La Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu” Iaşi scurtul moment istoric a fost marcat de vizita la Stejarul Unirii care se află în curtea instituției.



Biblioteca Arborilor - martie 2018

Vineri, 23 martie 2018, Biblioteca Județeană „Gh. Asachi” Iași, a desfășurat o nouă activitate în cadrul proiectului Biblioteca arborilor – Ziua Internațională a Pădurii – 21 martie, la Liceul Tehnologic „Petru Poni” din Iaşi.

Ing. silvic Georgeta Coroș, responsabil cu regenerarea pădurilor de la Direcția Silvică Iași – ROMSILVA, a prezentat într-un amplu material importanța executării împăduririlor dar și a tăierilor care trebuie efectuate. Voluntarele de la Facultatea de Horticultură (USAMV Iași) au vorbit despre importanța arborilor și impactul asupra protecției mediului. Alături de noi au fost reprezentantul ApaVital Silvia Aanicăi precum și reprezentanții Agenției pentru Protecția Mediului Iași.

Elevii de la profilul „Resurse naturale și protecția mediului” de la Liceul Tehnologic „Petru Poni” din Iași au fost coordonați de prof. Monica Trupină, prof. Sorina Andriev și prof. Beatrice Borș.



Biblioteca Arborilor - ianuarie 2018

Vineri, 19 ianuarie 2018, începând cu ora 10.00, Biblioteca Județeană „Gh. Asachi” Iași organizează o nouă întâlnire din cadrul ediției a III-a a proiectului  Biblioteca arborilor, care se va desfășura la sediul ApaVital din Copou.

Ing. Roxana Anghel de la Facultatea de Horticultură (USAMV Iași) va prezenta elementele principale ale următoarei etape a proiectului, care constă în modalitatea de catalogare a arborilor și arbuștilor identificați în ediția precedentă și care va avea ca rezultat o broșură ce va conține fișele de monitorizare ale arborilor importanți din curtea USAMV și ale celor din parcul dendrologic gestionat de ApaVital. De asemenea, broșura va mai cuprinde legende legate de speciile arborilor și arbuștilor identificați, pentru această parte elevii având misiunea de a cerceta cărțile din colecțiile bibliotecii, fiind coordonați de prof. Beatrice Borș.

Pentru realizarea celor expuse, elevii de la profilul „Resurse naturale și protecția mediului” de la Liceul Tehnologic „Petru Poni” din Iași, coordonați de prof. Monica Trupină, prof. Sorina Andriev și Beatrice Borș, vor fi îndrumați de către studenții de la profilul Protecția Mediului și de către reprezentanți ai Agenției de Protecție a Mediului din Iași.

Proiectul este o inițiativă a Bibliotecii Județene „Gh. Asachi” Iași și este realizat în parteneriat cu ApaVital Iași, Facultatea de Horticultură din cadrul Universității de Științe Agricole şi Medicină Veterinară „Ion Ionescu de la Brad” din Iaşi, Agenția pentru Protecția Mediului Iași și Liceul Tehnologic „Petru Poni” din Iași.

„Biblioteca arborilor” se desfășoară în cadrul proiectului Intersecții al Bibliotecii Județene Iași, care valorifică suprapunerea dintre literatură și diferitele ramuri ale științei.




Proiectul "Arta Da!"

În data de 27 noiembrie 2017, şcoala noastră a participat cu 93 elevi spectatori la Ateneul Tătăraşi, la piesa de teatru “Oricând, cu plăcere”, în cadrul proiectului “Arta da! Droguri ba!”, parte a Programului Regional “Limbaje şi coduri culturale”. Parteneri activităţii au fost Fundaţia Cultura de Mâine, Universitatea de Arte “G. Enescu” - Facultatea de Teatru.

Scopul activităţii a fost schimbarea atitudinii, a comportamentului şi a modului de gândire în rândul tinerilor prin dezbateri, activităţi cultural-artistice, în ceea ce priveşte conştientizarea pericolelor generate de consumul de droguri.


Hoinari în lumea cărţilor

În data de 28 noiembrie 2017, un grup de elevi ai liceului nostru, sub coordonarea prof. Beatrice Borş, a participat la activitatea cercului de lectură, desfăşurată la Şcoala Gimnazială D. A. Sturdza, Iaşi, în cadrul proiectului Hoinari în lumea cărţilor .

Tema acestei întâlniri a fost romanul autobiografic Eu sunt Malala, al Malalei Yousafzai. Cu această ocazie, sub titlul Împreună, despre şi pentru educaţie s-a discutat despre rolul şi importanţa educaţiei şi accesului la educaţie în societatea contemporană.

Elevii au alcătuit grupe şi au privit romanul supus dezbaterii din mai multe perspective, s-au cunoscut şi au realizat un schimb fructuos de experienţă, având prilejul să intre în contact cu diferite sisteme de învăţământ (cel palestinian, cel japonez, cel german), prin mărturii personale ale elevilor din aceste ţări.


Concurs județean "Brancusi - spirit si creatie" 2017

REGULAMENT DE ORGANIZARE

CONCURSUL JUDEȚEAN

„Brâncuşi – spirit şi creaţie”

Ediţia a X-a – 9 iunie 2017

Regulament concurs

Anexa 1 si 2



Încheiere Proiect Erasmus+

La 31 august 2016 a fost finalizată perioada de implementare a PROIECTUL ERASMUS + 2014-1-RO01-KA101-001040, “PAŞI PENTRU CREAREA UNUI MEDIU DE ÎNVĂŢARE EUROPEAN”

Scopul proiectului: dezvoltarea competențelor profesorilor de elaborare/implementare a proiectelor europene, de integrare a valorilor europene în procesul de educație și formare profesională

 

Modalitate de realizare: 12 mobilități în 3 țări, 4 cursuri cu câte 3 participanți

 

Cele 4 cursuri incluse în cadrul proiectului:

1. “How to make your school more international”

2. “One nation, one education”

3. “European Project Management”

4. “European Diversity Education”

 

Beneficiile proiectului:

 

  • dobândirea de informații și instrumente necesare elaborării și implementării unor noi proiecte şi iniţiative
  • familiarizarea cu conceptul de „valori europene” (toleranţă, diversitate, şanse egale, multiculturalitate)
  • dezvoltarea competențelor de integrare a valorilor europene în procesul de educație
  • posibilitatea ulterioară de interacțiune profesională cu profesori din UE
  • consolidarea cooperării cu parteneri din ţări europene în vederea stabilirii altor activităţi prin programul Erasmus+, alte proiecte
  • creșterea motivației profesionale și a încrederii/stimei de sine pentru toți participanții
  • a oferit fiecărui participant informaţii şi instrumente pentru îmbunătățirea propriei activități
  • a oferit idei de organizare/ funcționare a școlii
  • a însemnat un contact direct cu o alte culturi/ civilizații
  • a permis îmbunătățirea abilităţilor lingvistice (limba engleză)

 

Profesorii beneficiari au primit certificatul de participare activă și europass-ul, care atestă împreună competenţele dobândite.

 

Câteva gânduri ale participanților:

 

Profesor Cristinela Bojoga: „Participarea în proiectul Erasmus + a fost o experiență de viață. Nu doar din punct de vedere al dezvoltării profesionale dar și din cel al dezvoltării personale. Profesional, "câstigul" s-a realizat din schimbul de experiență cu colegii profesori din Letonia, Spania, Grecia și Franța, din cunoștințele (noi și extrem de utile în contextul European actual) dobândite în stagiile de formare și din metodele moderne de desfășurare a acestor stagii, metode ce pot fi aplicate cu succes și în activitatea didactică. Tematica diversității a urmărit trei direcţii majore: diversitatea în educaţie, diversitatea lingvistică şi diversitatea culturală."

In plan personal, mi-a oferit oportunitatea de a cunoaște și interacționa cu oameni noi, de a vizita locuri deosebite, încărcate de istorie  - Riga, fiind declarat oraș cultural European."

Profesor Ersilia Coșbuc: „Am plecat din Iași cu emoții că voi lucra în echipă cu profesori din alte țări (Grecia, Spania, Franța, Letonia), ceea ce în final s-au dovedit a fi de bun augur deoarece mi-am exersat cunoștințele de limba engleză. Am învățat lucruri noi despre sistemele de învățământ din țările partenere și modalități de abordare a problemelor care apar la clasele de elevi. Orașul Riga mi s-a părut familiar, primitor, cald, plin de istorie și am fost impresionată plăcut de amabilitatea gazdelor care ne-au arătat ce este reprezentativ pentru cultura letonă. Lucrând în echipă cu colegi de altă naționalitate am învățat că diversitatea culturală poate fi o măsură a unității în actul educațional."

Profesor Aura Alexandra Boca: “Participarea la acest curs a însemnat pentru mine dezvoltarea abilităților de comunicare, de la adoptarea unei atitudini pozitive pânã la capacitatea de a manageria o situatie de conflict, dar și dobândirea de abilități utile pentru eficientizarea procesului instructiv-educativ: capacitatea de a examina comportamentul elevilor din perspectiva diversitãtii socio-culturale, de a interactiona eficient cu aceștia și de a le înțelege atitudinea și sistemul de valori. Consider că am făcut un pas înainte spre mai bună înțelegere a realității de la clasă și a realității lumii în care trăim.”

Prof. Beatrice Borș: Deși nu a fost primul curs pe această temă pe care să-l fi urmat, experiența de la Riga s-a distins prin modul în care a împletit aspectele practice cu cele teoretice. Am redescoperit aspecte ale proiectării și monitorizării pe care nu le bănuiam a fi atât de importante pentru reușita unui proiect și pentru depășirea momentelor de blocaj în comunicare.”

Prof. Epure Marcel: “Mobilitatea Erasmus + din august 2016 la Riga, Letonia,  a fost prima mea experienţă legată de acest gen de proiect. Printre primele lucruri pe care le-am învățat a fost faptul că, în ciuda unor pregătiri prealabile și a unor cunoștințe despre mediul în care aveam să ajung, există întotdeauna evenimente neprevăzute sau lucruri pe care le poţi afla, înţelege şi percepe doar la fața locului. Începând cu rătăcirea bagajelor la escala din Viena, până la încercarea de a naviga cu telefonul pe străzile oraşului, conversaţiile aparent banale cu taximetriştii, colegii,  atmosfera şi spiritul diferit, dar în acelaşi timp cu aspecte identice datorate experienţei similare a Letoniei din perioada comunistă, toate m-au ajutat să înţeleg mai bine semnificaţiile concrete ale identităţii europene.”

Profesor Monica Trupină: Am apreciat foarte mult faptul că formatorii au împărtășit din experiența lor personală în coordonarea unor proiecte, făcând cunoscute participanților dificultățile întâmpinate în gestionarea lor și modul în care au reușit să le depășească. Mi-au plăcut atelierele de lucru în care ni s-a solicitat creativitate în rezolvarea unor probleme de management și din care nu au lipsit momentele vesele…Pentru  prima dată, am participat activ la realizarea unui film publicitar animat. Cursul, oamenii, locurile au creat pentru mine o experiență deosebită.”

Profesor Brînduşa Ionescu:Acest curs mi-a oferit posibilitate de a interacționa direct cu profesori din altă ţară europeană, de a stabili contacte cu altă cultură şi altă civilizaţie. Informaţiile acumulate m-au ajutat la optimizarea propriei activităţi, îmbunătăţirea abilităţilor lingvistice (engleza), creșterea motivației și încrederii în mine. În plus, am devenit mai deschisă către metode şi tehnici de predare/ evaluare inovative, iar relaţia cu elevii mei a devenit mai apropiată.

Profesor Daniela Roca: Nevoile mele de formare s-au axat pe dezvoltarea personală și îmbunătățirea competențelor de organizare, planificare, cooperare și inovație precum și pentru a experimenta colaborarea cu profesori din alte țări. Cu ocazia acestei mobilități am avut oportunitatea de a-mi îmbogăți și perfecționa experiența profesională, de a mă familiariza cu un alt sistem de învățământ și anume cu cel italian și spaniol, împărtășit de ceilalți participanți la cursul de formare.  Am avut parte de activități interactive deosebit de interesante și provocatoare pe tema gândirii creative, activități care vor putea fi implementate cu succes la clasă astfel încat elevii să fie mai motivați și mai atrași spre scoală. Participarea la aceste cursuri a avut un impact puternic și asupra dezvoltării mele personale și sper că și asupra colegilor cărora le-am împărtășit experiența mea.

Profesor Monica Trupină: Mi-a plăcut în mod deosebit faptul că am vizitat școliile din zonă. Am stat de vorbă cu profesori, mi s-a părut foarte interesant sistemul lor de “semnat condica” (fiecare profesor avea notebook și după oră trimitea directorului/in rețea date privind clasa la care a fost și lecția realizată), diverse afișe motivaționale (putem realiza cu ușurință și noi), mi-a plăcut foarte mult modul în care sunt integrați copiii “diferiți” prin alocarea unor momente, după ore, pentru consiliere. Mi-a făcut plăcere să constat interesul real a celorlalți pentru sistemul nostru de învățământ, dar și pentru țara noastră, ca un întreg.

Profesor Sorina Andriev: “Multe ar fi de spus despre participarea la acest proiect: emoţia înscrierii la concurs, stăruinţa de a-mi îmbunătăţi cunoştinţele de limba engleză pentru a putea comunica şi înţelege, bucuria la aflarea rezultatului şi certitudinea că la capătul drumului va fi Benalmadena. Toate au prins contur în momentul sosirii la Complexul Sensara, unde i-am cunoscut rând pe rând pe cei care aveau să ne fie colegi şi îndrumători timp de o săptămână. Am simţit că efortul, oboseala unui drum lung şi emoţiile nu au fost în zadar. Retrăiesc cu plăcere atmosfera relaxată şi totuşi serioasă, momentele în care, după stinghereala de la început, am reuşit să închegăm discuţii (uneori poliglote) cu participanţi din diferite ţări. Au fost multe lucruri de aflat şi de făcut. Formatorii noştri, persoane foarte calde şi deschise, cu pregătire şi experienţă extraordinare, au oferit cu mare bucurie şi răbdare informaţii şi răspunsuri la întrebările şi nelămuririle noastre. Atelierele de lucru interactive ne-au oferit ocazia de a învăţa din experienţa colegilor de pe alte meridiane şi de a le împărtăşi experienţa noastră. Participarea la acest curs a fost pentru mine o oportunitate de dezvoltare personală şi profesională nu doar prin atingerea obiectivelor cognitive ale cursului, dar şi prin îmbunătăţirea abilităţilor de comunicare în limba engleză, cunoaşterea valorilor culturale şi sistemelor educaţionale din diverse ţări ale Europei şi stabilirea unor relaţii de colaborare cu profesori din alte ţări europene. Consider că e o reuşită personală, dar şi un impuls pentru colegii mei de a participa la rândul lor la astfel de stagii de formare profesională.”

Profesor Daniela Tasie: Prin obiectivele şi tematica abordată, cursul ,,How to make your school more international”, organizat de Euneos Oy pe parcursul unei săptămâni, a răspuns nevoii de dezvoltare a dimensiunii internaţionale, aceasta fiind una dintre priorităţile strategice care au stat la baza Planului European de Dezvoltare a şcolii. Astfel, cursul a abordat problema metodelor de îmbunătăţire a scrierii de proiecte internaţionale prin sesiuni interactive şi variate (ateliere, munca în echipă pentru crearea unor drafturi ale planului de dezvoltare instituţională, schimburi de experienţă cu colegii europeni). Elaborarea strategiei de dezvoltare internaţională pe termen lung, integrarea dimensiunii europene în curriculum (cu ajutorul matricei EIO), importanţa conferinţelor video, a instrumentelor de monitorizare şi evaluare, dezvoltarea competenţelor interculturale şi a proiectelor globale sunt doar câteva dintre aspectele abordate de acest curs”.

Profesor Liliana Istrati: Având un program zilnic între orele 9-17, respectat în mod riguros, stagiul a urmărit drept principal obiectiv promovarea unei deschideri internationale a școlilor participante, prin împărtășirea experiențelor în derularea de proiecte europene de către profesorii stagiari si profesorii formatori. Varietatea informatiilor transmise a fost posibilă si datorită numărului mare de participanți din 8 țări europene. Am apreciat atmosfera deschisă în care s-au desfăşurat activităţile, preocuparea mentorilor formatori de a afla profilul profesional, experienţa şi preocupările fiecărui participant, pentru a facilita integrarea în grup şi dialogul intercultural. Am fost impresionată să constat cum oameni provenind din ţări atât de diferite ca mentalitate şi obiceiuri au reuşit să comunice, să schimbe idei şi opinii, totul prin intermediul limbii engleze. Erau însă momente când, în timpul discuţiilor, modalităţile de exprimare în limba engleză nu mai erau suficiente vorbitorilor pentru a transmite realităţi specific naţionale sau trăiri personale, iar atunci, apelau la termeni din limba maternă. Personal, până la sfârşitul reuniunii am învăţat câteva cuvinte din limbile native ale persoanelor cu care am intrat mai mult în contact.

 

Această comunicare reflectă doar opinia coordonatorului, iar Comisia Europeană nu poate fi făcută responsabilă pentru utilizarea informaţiei pe care o conţine.


Activităţi Proiect Erasmus+

Proiect ERASMUS+ - KA2 -Strategic Partnership

Sustainable Energy Management @ Schools in Europe 2014 - 2017

Durata: 3 ani: Septembrie 2014 – August 2017

Parteneri: 9 parteneri din 7 țări http://www.sematschools.eu/

Obiectiv: promovarea orientării tinerilor printr-o formare academică având ca scop dezvoltarea competențelor lor legate de sectorul energetic, precum și conștientizarea elevilor în ce privește oportunitățile de angajare în acest domeniu

Scop: creșterea gradului de conștientizare cu privire la economia ecologică și de a instrui tinerii privind competențele cerute de noi profiluri profesionale în domeniul eficienței energetice.

Proiectul implementează programe de formare pentru elevi și profesori cu privire la managementul energiei și utilizarea energiei regenerabile, promovând existența unor oportunități de angajare în sectoarele emergente.

Parteneri europeni

Associazione Centro Studi Città di Foligno-Italia, Ecoazioni-Italia, Camera di commercio e industria italiana per la Spagna-Spania

Valsts Izglitibas Satura Centrs-Lituania, Severn Wye Energy Agency Ltd-Marea Britanie, Hellenic Open University.-Grecia

Technovation Solutions Limited-Cipru, Agència Energètica de la Ribera-Spania, Inspectoratul Școlar Județean Iași

 

Parteneri locali

Colegiul Tehnic "Gheorghe Asachi", Colegiul Național "Mihai Eminescu", Liceul Tehnologic "V. Madgearu", Liceul Tehnologic "Petru Poni", Colegiul Național "Mihai Sadoveanu" Pașcani, Colegiul Tehnic de Căi Ferate "Unirea" Pașcani, Colegiul Tehnic de Electronică și Telecomunicații „Gheorghe Mârzescu, Colegiul Tehnic "Dimitrie Leonida", Colegiul Tehnic "I. Holban", Liceul Tehnologic Economic de Turism, Complexul Național Muzeal “Moldova” Iași

 

Această comunicare reflectă doar opinia coordonatorului, iar Comisia Europeană nu poate fi făcută responsabilă pentru utilizarea informaţiei pe care o conţine.


Concursul Interregional - „Brâncuşi – spirit şi creaţie” Ediţia a IX-a, 2016

CONCURSUL INTERREGIONAL - „Brâncuşi – spirit şi creaţie”

Ediţia a IX-a – 3 iunie 2016

1. Concursul se adresează şcolilor din judeţul Iaşi şi din ţară care au preocupări în domeniul protejării şi conservării mediului şi are ca scop creşterea gradului de conştientizare şi sensibilizare a elevilor, cadrelor didactice şi comunităţii locale cu privire la importanţa soluţionării problemelor de mediu;

2. Concursul reuneşte elevi din învăţământul preuniversitar din clasele VIII-XII care activează în şcoli generale şi licee precum şi cercurilor  din palate şi cluburi cu unul dintre profilurile: chimie experimentală, biochimie, protecţia mediului, ecologie, agrobiologie, ştiinţele naturii.

3. Concursul este structurat pe următoarele secţiuni:

Secţiunea I – Metode moderne de predare, învăţare şi evaluare

Secţiunea a II-a – Educaţia pentru mediu – un atu pentru viitor – sesiune de comunicări ştiinţifice pentru profesori

Secţiunea a III-a – Un singur Pământ - noi şi mediul înconjurătorconcurs de referate şi comunicări ştiinţifice pentru elevi

Secţiunea a IV-a – Ai grijă de planeta ta! concurs de postere ecologice

Secţiunea a V-a – Lumea mea curată - concurs de obiecte realizate din deşeuri


Activitățile semestrului I, an școlar 2016-2017

Participare la evenimentul „Noaptea cercetătorilor” desfășurat în 25.09.2016, organizat de Universitatea „Al. I. Cuza ”, cu sprijinul Uniunii Europene, MEN și ISJ Iași.

Noaptea cercetatorilor

 

Read Article »


Activitate la Biblioteca Județeană Gh. Asachi

Genuri literare minore, genuri literare majore?”

Astăzi, 11 martie 2016, în Sala de lectură a Bibliotecii Județene Iași a avut loc dezbaterea „Genuri literare minore, genuri literare majore?”, cu participarea scriitorilor Michael Hăulică, Dănuț Ungureanu, Anamaria Ionescu, Bogdan Hrib, Dan Doboș.
Evenimentul a avut loc în cadrul ediției cu numărul 24 a Târgului de Carte LIBREX, în care Biblioteca Judeţeană „Gh. Asachi” este partener cultural. Discuția s-a axat pe problematica definirii genurilor și subgenurilor în literatura contemporană românească, raportată la practica curentă în literatura de alte limbi. O altă zonă a dezbaterii a fost dedicată dinamicii pe care literatura de gen o cunoaște în ultimii ani în România, despre modalitățile de promovare a acesteia și despre dialogul cu cititorii, care în unele cazuri constituie un public restrâns, având în schimb relații apropiate cu autorii favoriți. 
Pornind de la acest subiect, s-au deschis mai multe direcții ale dezbaterii, care vor fi continuate în întâlniri viitoare.
La eveniment au participat elevi ai Liceului Tehnologic „Petru Poni”, coordonați de profesoara de limba română Beatice Borș.

 

 

****************


“Hands on Meteo Science”

Activitate în cadrul proiectului “Hands on Meteo Science”, in parteneriat cu Complexul Muzeal National Moldova

 

 


Intâlnire cu Guerilla verde

Intâlnire cu Guerilla verde, caravana de filme cu mesaj ecologic

 

 


Biblioteca Arborilor

Activitate in parteneriat cu Biblioteca Județeană Gh. Asachi, ApaVital, Facultatea de Horticultură a Universității de Științe Agricole și Medicina Veterinară

 

 

 


Săptămâna legumelor și fructelor donate

În urma colectei de la nivelul școlii, s-au adunat bani cu care s-au cumparat 2 saci cartofi, 2 saci de ceapă, 15 kg mere, 15 kg clementine, 5 kg banane, 2 sticle de ulei x5 L, 10 kg de morcovi, 6 kg de fasole, 10 kg de zahăr, 2 baxuri de făină.

Produsele au fost donate, în comuna Mogoșești, unor familii cu mulți copii, la recomandarea  părintelui Dănuț Damaschin de la Maternitatea Cuza Vodă.


Parteneriate încheiate în anul școlar 2014-2015

Nr. crt.

Instituţia

Proiectul

Activitatea

1

Scoala Gimnaziala „Ionel Teodoreanu” Iasi; Colegiul Tehnic „Gheorghe Asachi” Iasi

Hoinari in lumea cartilor – cerc de lectura

Proiect educativ, Cerc de lectura

2

Liceul Ortodox „Episcop Roman Ciorogariu” Oradea

Domn, Domn sa-naltam!

Proiect educativ, activitati educative si culturale

3

Gradina Botanica „Anastasie Fatu” Iasi

Stagii de pregatire practica

Activitati de practica

4

Liceul Economic „Virgil Madgearu” Iasi

Le printemps m’inspire – Primavara ma inspira

Proiect educativ, activitati educative

5

Liceul Economic „Virgil Madgearu” Iasi

Modele pentru mileniul III

Proiect judetean

activitati educative

6

Colegiul Tehnic de Alimentaţie şi Turism „Dumitru Moţoc” Galaţi

„Paşaport pentru un mediu curat”

Voluntariat, simpozion

7

Fundatia Ratiu pentru Democratie

Cetatenie Activa Prin Participarea Tinerilor

Proiect national

Activitati de educatie civica

8

Administratia Nationala a penitenciarelor, Penitenciarul Iasi

Reducerea delicvenței școlare

Proiect educativ, activitati de prevenire a delincventei juvenile

9

Asociatia Stiintifica „Vasile Pogor”

Festivalul International  - concurs „Anelisse” de filme, fotografii si reviste scolare

Concurs

10

Liceul Tehnologic Holboca

Traditii si obiceiuri romanesti

Concurs judetean

11

Colegiul Tehnic „Miron Costin” Roman

Homo Iudens

Concurs national epistolar

12

Centrul De Prevenire Evaluare Si Consiliere Antidrog Iasi

Ia Aminte si Evita

Educativ-preventivă

13

Biblioteca Judeţeană „Gh. Asachi” Iaşi

Programe comune extracurriculare de informare, formare şi loisir

Concursul de degustare a apei organizat de Ziua Mediului

-activitatea „Biblioteca arborilor”

Activităţi de mediatizare

14

Universitatea Agronomică „Ion Ionescu de la Brad” în colaborare cu Biblioteca Judeţeană „Gh. Asachi” Iaşi şi S.C. Apavital S.A. Iaşi

Activitatea „Biblioteca arborilor”

15

S.C. SIRCOM SRL

Balul Bobocilor

Activitati educative

16

S.C. Azimut Vision SRL

Prolyceum

Activitati de informare

17

Poliţia Mun. Iaşi – Secţia 5

Plan cadru pentru creşterea gradului de siguranţă a elevilor

Educativ-preventivă

18

Poliţia Mun. Iaşi – Secţia 5

Prevenirea furturilor; combaterea actelor de violenta, Noutati in Codul Penal

Educativ-preventivă

19

TechSoup Romania; IREX Romania, Microsoft Romania

Opening Opportunities

Proiect educational de orientare in cariera

20

Colegiul Tehnic „D. Leonida” Iasi

Salonul Proiectelor de Antrepenoriat

Proiect educational, concurs

Activitati de orientare in cariera

21

Fundatia „Alaturi de Voi”

Campania „Deschide ti inima. Sunt la fel ca tine”

Funda Umana activitati de voluntariat

22

Kaufland Romania

Scoala de valori - „Raftul cu experiente”

Proiect educational

activitati de practica

23

Scoala Gimnaziala „Veronica Micle” Iasi

Orientere scolara si profesionala

Activitati de orientare scolara

24

Liceul tehnologic de Mecatronica si Automatizari Iasi

„Buna Dimineata Primavara!”

Proiect educational

activitati culturale

25

Scoala Gimnaziala Strunga

Folclorul – oglinda spiritualitatii romanesti

Proiect educational

activitati culturale

26

Colegiul Tehnic de Electronica si Telecomunicatii „Gheorghe Marzescu” Iasi

Stiinta si pasiune

Proiect educational

activitati stiintifice si de informare

27

Colegiu Tehnic „I.C. Stefanescu” Iasi

Concurs de stiinte socio-umane „Titu Maiorescu”

Proiect judetean, concurs

28

Fundatia COTE

Imi pasa, ma implic!

Proiect POC Romania-Ucraina-Republica Moldova

activitati de informare

29

Centrul Carpato-Danubian de Geoecologie

Agenţia de Protecţia Mediului Iaşi

Programul Mondial Eco-Şcoala

Activităţi ecologice

30

Palatul Copiilor Iaşi

„Ia şi Green Bag, creează şi responsabilizează pentru Eco-ul naturii”

Concurs

31

Universitatea „Al. I. Cuza” Iaşi

Facultatea de Biologie, Facultatea de Geografie

Agenţia de Protecţia Mediului Iaşi

Universitatea „Gh. Asachi” Iaşi

Facultatea de Inginerie Chimică şi Protecţia Mediului

Casa Corpului Didactic Iaşi

Palatul Copiilor Iaşi

Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi

„Brâncuşi – Spirit şi creaţie”

Simpozion, concurs interregional

32

Universitatea „Gh. Asachi” Iaşi

Facultatea de Inginerie Chimică şi Protecţia Mediului

Concursul „Academician Cristofor Simionescu”

Concurs chimie, protecţia mediului

33

Scoala DD Patrascanu Tomesti, Parohia Adormirea Maicii Domnului, Vlădiceni, Colegiul National M. Eminescu

Proiect voluntariat

„Dăruieste un zâmbet”, Zilele portilor deschise, Ziua copilului, etc

34

Junior Achievement România

Proiect parteneriat

Implementarea programelor JA

35

Inspectoratul de Politie Judetean, CJRAE, alte licee

Proiectul „Tineri Impotriva Delicventei”

Activitati informativ/preventive

36

Editura Decesfera Media

Parteneriat educational

Activ pentru cresterea interesului pentru lectura

37

Asociația Studenților Chimiști CHEMIS

proiect EDUCATIV Initiativa verde

Activitati de constientizare-colectare selectiva

38

Fundatia Corona

Proiectul PANDORA

Activitati de identificare/ combatere a mesajelor discriminatorii

39

AMFI - Agenzia per la Mobilità e la Formazione Internazionale, Celano, Italia

Proiect Erasmu+

Cursuri 3 profesori

40

EUNEOS OY / EUNEOS CORP, Finlanda

Proiect Erasmu+

Cursuri 3 profesori

41

EUROPEAN EDUCATIONAL CIRCLE, Riga, Letonia

Proiect Erasmu+

Cursuri 3 profesori

42.

Mitropolia Moldovei si Bucovinei

Acord parteneriat ed medicala

Campanie de constientizare Intre Libertate si dependentă


Proiecte demarate în anul școlar 2014-2015

ERASMUS+ KA1-Pasi pentru crearea unui mediu de învățare european

Sustainable Energy Management Schools in Europe, proiect ERASMUS+ - KA2 Strategic Partnership 2014 – 2017, în care suntem parteneri

Cetățenie activă prin participarea tinerilor (Fundatia Rațiu pentru Democratie)

EcoŞcoala

”IASI green bag (Palatul Copiilor Iași)

”Compania” și ”Finanțe personale”, (Junior Achievement România)

“Pași spre cultură”, in colaborare cu un Liceu din Pascani

“Victimă a traficului de persoane poţi fi chiar TU!”

„Hoinari în lumea cărţilor – cerc de lectură”

Young Reporters For The Environment

Patrula ECO„ZÂMBET ÎN PAȘI DE COPII”

Simpozionului „Ziua Soarelui - Un Mediu Curat Și Sănătos

Simpozion „Brâncuşi – spirit şi creaţie”, ediţia a VIII-a

“Rămas bun Nu Pot, Bun venit Voi Reuşi! “, (Asociaţia pentru Educaţie Formare Profesională şi Leadership)


Diseminare Proiect Erasmus+ Letonia

În perioada 3-7 august 2015, trei profesori de la Liceul Tehnologic Petru Poni (Beatris Borș, Marcel Epure și Monica Trupină) au participat la cursul „European Project Management”.

Cursul a fost finanțat de Uniunea Europeană, prin Programul Erasmus+, Acțiunea KA1, a fost organizat de European Educational Circle, și s-a desfășurat în Letonia, la Riga. Aspectele abordate au fost: oportunități de dezvoltare a cadrelor didactice prin intermediul proiectelor europene, valori europene care pot fi integrate în viața școlii, strategii de scriere a proiectelor, instrumente necesare implementării proiectelor europene.

 

În perioada 10-14 august 2015, trei profesori de la Liceul Tehnologic Petru Poni (Cristinela Bojoga, Aura Boca și Ersilia Coșbuc) au participat la cursul „European Diversity Education”. Cursul a fost finanțat de Uniunea Europeană, prin Programul Erasmus+, Acțiunea KA1, a fost organizat de European Educational Circle, și s-a desfășurat în Letonia, la Riga. Aspectele abordate au fost: integrarea valorilor europene în educația elevilor și instruirea cadrelor didactice, dezvoltarea competențelor interculturale, diversitatea în educație și implementarea programelor educaționale care promovează diversitatea și multiculturalitatea, instrumente și strategii de abordare a diversității.

Cursurile au oferit participanţilor informaţii şi instrumente pentru a-şi dezvolta propriile proiecte şi iniţiative, a consolidat cooperarea cu parteneri din ţări europene în vederea stabilirii altor activităţi prin programul Erasmus+. Participanţii au primit certificatul de participare activă și europass-ul, care atestă competenţele dobândite

 

Coordonator proiect,

 

Prof. Trupină Carmen Monica

Această comunicare reflectă doar opinia coordonatorului, iar Comisia Europeană nu poate fi făcută responsabilă pentru utilizarea informaţiei pe care o conţine.


Diseminare Proiect Erasmus+ Italia

În perioada 6-12 aprilie 2015, trei profesori de la Liceul Tehnologic Petru Poni (Daniela Roca, Brîndușa Ionescu, Monica Trupină) au participat la cursul „One nation, one education”. Cursul, finanțat de Uniunea Europeană prin Programul Erasmus+, Acțiunea KA1, a fost organizat de AMFI - Agenzia per la Mobilità e la Formazione Internazionale și s-a desfășurat în Italia, Celano.

Aspectele abordate au fost: sisteme educaționale naționale și europene – diferențe, similarități, preluarea unor modele din UE, reforma școlilor din UE în contextul multiculturalității generată de migrație, idealul educațional și ce putem face pentru a ne apropia de el, job-ul ideal și cum putem ghida elevii pentru o alegere pertinentă. Au fost vizitate și 2 școli-posibilitate de a interacționa direct cu profesori și de a schimba idei, de a afla unele aspecte legate de funcționarea școlilor.

Cursul a oferit fiecărui participant informaţii şi instrumente pentru îmbunătățirea propriei activități, a creat posibilitatea unor viitoare colaborări cu furnizorul de curs, cu școlile din zona respectivă.

Participanţii au primit un certificat de participare activă și Europass-ul care atestă competenţele dobândite.


Coordonator proiect,

 

Prof. Trupină Carmen Monica

Această comunicare reflectă doar opinia coordonatorului, iar Comisia Europeană nu poate fi făcută responsabilă pentru utilizarea informaţiei pe care o conţine.


Diseminare Proiect Erasmus+ Spania

În perioada 16-20 martie 2015, trei profesori de la Liceul Tehnologic Petru Poni (Daniela Tasie, Sorina Andriev, Liliana Istrati) au participat la cursul „How to make your school more international”.

Cursul a fost finanțat de Uniunea Europeană, prin Programul Erasmus+, Acțiunea KA1, a fost organizat de Euneos Corporation, cu sediul în Finlanda și s-a desfășurat în Spania, Benalmadena.
Aspectele abordate au fost: dezvoltarea unui plan de internaţionalizare a şcolii, cum să devii un bun coordonator al proiectelor internaționale, dezvoltarea unei dimensiuni europene şi internaţionale în curriculum, stabilirea unor parteneriate bilaterale şi multilaterale în cadrul programului Erasmus+, comunicare şi competenţe interculturale – atlas al valorilor europene.

Cursul a oferit participanţilor informaţii şi instrumente pentru a-şi dezvolta propriile proiecte şi iniţiative, a consolidat cooperarea cu parteneri din ţări europene în vederea stabilirii altor activităţi prin programul Erasmus+.

Participanţii au primit un certificat de participare activă care atestă competenţele dobândite.

Coordonator proiect,

Prof. Trupină Carmen Monica

Această comunicare reflectă doar opinia coordonatorului, iar Comisia Europeană nu poate fi făcută responsabilă pentru utilizarea informaţiei pe care o conţine.


Prezentare proiect Erasmus+

PROIECTUL ERASMUS+ Nr. 2014-1-RO01-KA101-001040

Titlul proiectului: “PAŞI PENTRU CREAREA UNUI MEDIU DE ÎNVĂŢARE EUROPEAN”

Scopul proiectului: dezvoltarea competențelor profesorilor de elaborare/implementare a proiectelor europene și de integrare a valorilor europene în procesul de educație și formare profesională

Proiectul presupune 12 mobilități în 3 țări cu următoarele cursuri:

  • „European Project Management”- organizat de University European Circle, Letonia
  • „European Diversity Education”- organizat de University European Circle, Letonia
  • „One Nation, One Education”-organizat de AMFI International, Italia
  • „How to make your school more international”- organizat de Euneos Oy, Spania

Miercuri, 22 Mai 2013

Proiect MaST

PROIECT INTERDISCIPLINAR MAST -”VIATA PE PERETE”Liceul Tehnologic ”Petru Poni” Iasi


Marţi, 21 Februarie 2012

Reluarea procedurii de achizitie servicii de inchiriere spatiu publicitar

Invitatie de participare

Documentaţia de atribuire şi caietul de sarcini [descărcare]


Marţi, 07 Februarie 2012

Anunt achizitie servicii de editare si tiparire materiale de informare si publicitate


Luni, 06 Februarie 2012

Apel de selectie expert termen lung

A P E L  SELECŢIE

pentru înscrierea candidaţilor la selecţia pentru ocuparea poziţiei de ”EXPERT PE TERMEN LUNG ” CONSILIER SCOLAR ORIENTARE PROFESIONALA – pentru proiectul ID 82189 – ”Stagii de practică şi orientare profesională pentru o carieră de succes”.

 Proiectul cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ID 82189 cu titlul „Stagii de practică şi orientare profesională pentru o carieră de succes!” îşi propune să atragă tinerii spre o serie de meserii din domeniul tehnic (tehnician ecolog, tehnician analize produsealimentare, tehnician chimist de laborator, tehnician operator tehnică de calcul, tehnician operator procesare text/imagine, tehnician mecatronist, tehnician automatizări). Dezvoltarea prin intermediul stagiilor de practică a abilitatilor tehnice ale elevilor participanti la stagiile de practica si facilitarea insertiei acestora pe piata muncii, reprezintă obiectivul general al acestora.

În cadrul proiectului va fi înfiinţat un Centru de consiliere şi orientare profesională privind cariera, în care să activeze specialişti în domeniul consilierii psihologice şi orientării în carieră. Acest centru îşi propune să asigure şi să promoveze un mediu favorabil dezvoltării personalităţii elevului, prin oferirea unei game largi de servicii de consiliere psihologică şi orientare în carieră a elevilor în realizarea unui parcurs profesional, pentru a-şi putea selecta corect meseria.

Criterii de selecţie:

  • minim 3 ani experienţă în orientarea şcolară şi profesională
  • minim 3 ani experienţă în proiecte europene
  • studii superioare de specialitate (cu diplomă de licenţă / master)  în domeniile Psihologie educaţională şi consiliere
  • abilitati de leader ship
  • abilitati operare PC
  • abilitati de lucru in programul SPSS 

Apelul de selecţie poate fi descărcat în forma documentului oficial [descărcare]


Luni, 06 Februarie 2012

Anunt achizitie servicii de editare si tiparire materiale de instruire


Joi, 02 Februarie 2012

Anunt achizitie servicii de proiectare si administrare site-uri web


Marţi, 31 Ianuarie 2012

Anunt achizitie servicii de inchiriere spatiu publicitar


Sâmbătă, 28 Ianuarie 2012

Anunt achizitie servicii de expertiza contabila


Vineri, 27 Ianuarie 2012

Anunt achizitie servicii de audit financiar extern


Miercuri, 04 Ianuarie 2012

Anunt achizitie servicii de consultanta juridica


Vizita clasei XII B la Gradinita cu Program Prelungit nr.27

Vizita clasei XII B la Gradinita cu Program Prelungit nr.27 in cadrul proiectului "Natura are nevoie de prieteni"


Evenimente

<<  Aprilie 2018  >>
 Lu  Ma  Mi  Jo  Vi  Sâ  Du 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
30